Wednesday, October 31, 2007

1001+

Pentru ca rapoartele de trafic imi semnaleaza ca oamenii inca mai trec zilnic pe aici, ma simt datoare sa lamuresc link-ul asta de-l lasasem prin noiembrie.
Blogul 1001 si-a implinit cele o mie si una de nopti de existenta. e un proiect incheiat, care initial trebuia sa se transforme in e-book ceea ce nu s-a mai intamplat din pacate, din lipsa de timp, de voluntari, de bunavointa, de sansa. Sper sa am vreodata vreme sa pun in ordine arhiva si sa o salvez pdf. Primul an din viata Irinei (scris pe Liternet) este deja frumos impachetat, daca-l doreste cineva, poate fi trimis prin mail. Noul blog se numeste "In Joaca" si este gazduit deocamdata tot pe blogspot.
Ce mai spune Irina, cum creste, ce-i populeaza visele si in ce situatii ne pune, puteti citi acum aici .
Le multumesc tuturor celor ce ne-au citit cu drag, tuturor celor ce au trecut 1001 la blogroll. Am castigat prieteni valorosi in acest spatiu si ma bucur ca am avut cu cine impartasi gandurile, trairile, spaimele.
Mai poftiti pe la noi:)
Cu drag,
Ada, Valu, Irina & Mitz

8 Comments:

Blogger mara said...

yessssssss!

1:41 AM  
Blogger Gramo said...

Felicitari pentru premiu! :)

3:31 AM  
Blogger Andreea Demirgian said...

Multumesc! :)

3:36 AM  
Blogger Laura Nicole Mills said...

Nu gasesc noul blog sau sunt eu prea blonda?Felicitari,Ada!

5:13 PM  
Blogger Laura Nicole Mills said...

Gata!L-am gasit!Imi face o deosebita placere sa citesc nazdravaniile Irinei!

3:24 AM  
Blogger Andreea Demirgian said...

Draga Laura,
Deja ma intrebam cum sa fac sa te trag de maneca sa iti arat link-ul sa il scriu mai clar sa... sau saaa sau saaa...
Dar te-ai descurcat! Asa ca ne vedem dincolo! Te astept!
Si merci de felicitari, deja a fost demult:)

3:45 AM  
Blogger Oana Cunțan said...

Deocamdata sunt o aspiranta la titlul de "mamica", insa de 3 ani barza se pare ca e cam ocupata si nicicum nu se indura sa ajunga pe la noi... Dar o asteptam, din ce in ce mai nerabdatori.

M-a impresionat tot ceea ce am citit pe acest blog. Iti multumesc ca, prin blogul tau, mi-ai dat motive in plus sa imi doresc sa fim parinti. M-ai facut sa ma simt cumva "mai aproape" de acel moment. Nu stiu cum e sa fii mama, dar stiu de pe acum ca e cel mai frumos sentiment din lume!

Sa va traiasca minunea de fetita! Sper din tot sufletul sa avem si noi, cat mai repede sau cand se indura Doamne-Doamne, o "Irina" a noastra. Apropo, pe fetita noastra o va chema Ada. Asta e deja o certitudine...

...pentru moment, insa, ma voi bucura si emotiona pentru ceea ce traiesti tu si alte mamici din jurul meu...

11:55 PM  
Blogger Andreea Demirgian said...

Oana iti multumesc frumos pentru cuvintele tale. Ma bucur ca pe fetita o va chema Ada, e un nume frumos:)
Te astept si pe http://injoaca.blogspot.com
Intre timp Irina a mai crescut. Si succes, ai sa vezi ca o sa se intample si la voi minunea.

11:58 PM  

Post a Comment

<< Home